Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu
Prágr, Aleš ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá vysvětlením pojmů souvisejících s internetovým marketingem. Cílem je popsat možnosti internetového marketingu, realizovat průzkum při výběru přípravného kurzu, popsat metody SEO užívané organizacemi, které přípravné kurzy nabízejí. A sepsat doporučení pro propagaci přípravných kurzů VŠE. Druhá kapitola se zabývá popsání předpokladů pro vznik internetového marketingu. Třetí kapitola se věnuje úvodu do internetového marketingu a marketingu ve vyhledávačích. Čtvrtá kapitola obsahuje úvod o optimalizaci pro vyhledávače. Pátá kapitola přibližuje další možnosti a metody internetového marketingu a popisuje jejich možné využití. Šestá kapitola popisuje realizaci dotazníkového průzkumu a zároveň interpretuje výsledky tohoto průzkumu. Sedmá kapitola je věnována analýze webových stránek organizací, které nabízejí přípravné kurzy. V osmé kapitole je zhodnocení stavu webových stránek a návrhy na zlepšení propagace přípravných kurzů VŠE. V deváté kapitole je shrnutí výsledků a přínos práce a zhodnocení využitelnosti těchto výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.